Spontánní hry
  • Probíhají po příchodu dětí do 800.
  • Při pobytu venku a v odpoledních hodinách před odchodem domů (dle potřeb, věku a schopností dětí).
Ranní kruh
  • Probíhá denně od 830 do 850.
  • Cílem ranního kruhu je vést děti k tomu, aby si při vzájemném sdílení naslouchaly a seznámily se s tématem.
Centra aktivit
  • V centrech aktivit si děti samostatně volí činnost v centrech o kterých se dozvěděly v ranním kruhu. Na výběr mají z pracovních koutků:
    1. výtvarný,
    2. čtecí a seznamovací,
    3. pokusů, omylů a objevů,
    4. dramatických činností,
    5. pracovní,
    6. hudební.
  • Centra aktivit probíhají od 905 do 930.
Pohybové aktivity
  • Probíhají v průběhu celého dne:
    • na počátku ranního kruhu,
    • před dopolední svačinou,
    • při pobytu venku,
    • odpoledne po odpočinku.
Pobyt venku
  • Je organizován mezi 1000 – 1200 dle věku, počasí a stavu ovzduší, za příznivého počasí i odpoledne.
  • Při pobytu venku jsou prováděny řízené a spontánní činnosti:
    1. sezónní činnosti,
    2. pohybové hry,
    3. prvky sportovních her,
    4. turistika,
    5. jízda na dopravních prostředcích,
    6. poznávací činnosti.
Odpočinek
  • Vychází z individuálních potřeb dětí.
  • Od 1230 do 1430 odpočívají děti při čtené nebo reprodukované pohádce.
  • Děti spát nemusejí, mají možnost si do postýlek vzít svoji oblíbenou hračku nebo se zúčastňovat klidných aktivit (kreslení, prohlížení knih, společenské hry…).
Stravování
  • Strava je připravována ve školní kuchyni.
Pitný režim
  • Je zajištěn po celý den.
Odpolední činnosti
  • Od 1430 do 1630 je doba vyplněná hrami a činnostmi podle volby dětí ve třídě nebo na zahradě.