• Spontánní hry
    • Probíhají po příchodu dětí do 830.
    • Při pobytu venku a v odpoledních hodinách před odchodem domů (dle potřeb, věku a schopností dětí).
  • Ranní kruh
    • Probíhá denně od 830 do 850.
    • Cílem ranního kruhu je vést děti k tomu, aby si při vzájemném sdílení naslouchaly a seznámily se s tématem.
  • Centra aktivit
    • V centrech aktivit si děti samostatně volí činnost v centrech o kterých se dozvěděly v ranním kruhu. Na výběr mají z pracovních koutků:
      1. výtvarný,
      2. čtecí a seznamovací,
      3. pokusů, omylů a objevů,
      4. dramatických činností,
      5. pracovní,
      6. hudební.
    • Centra aktivit probíhají od 905 do 930.
  • Pohybové aktivity
    • Probíhají v průběhu celého dne:
      • na počátku ranního kruhu,
      • před dopolední svačinou,
      • při pobytu venku,
      • odpoledne po odpočinku.
  • Pobyt venku
    • Je organizován mezi 1000 – 1200 dle věku, počasí a stavu ovzduší, za příznivého počasí i odpoledne.
    • Při pobytu venku jsou prováděny řízené a spontánní činnosti:
      1. sezónní činnosti,
      2. pohybové hry,
      3. prvky sportovních her,
      4. turistika,
      5. jízda na dopravních prostředcích,
      6. poznávací činnosti.
  • Odpočinek
    • Vychází z individuálních potřeb dětí.
    • Od 1230 do 1430 odpočívají děti při čtené nebo reprodukované pohádce.
    • Děti spát nemusejí, mají možnost si do postýlek vzít svoji oblíbenou hračku nebo se zúčastňovat klidných aktivit (kreslení, prohlížení knih, společenské hry…).
  • Stravování
    • Strava je připravována ve školní kuchyni.
  • Pitný režim
    • Je zajištěn po celý den.
  • Odpolední činnosti
    • Od 1430 do 1630 je doba vyplněná hrami a činnostmi podle volby dětí ve třídě nebo na zahradě.